14 juli 2012

Las Vegas-Kanab

Lazy Friday
We hebben vanochtend rustig aan gedaan, we hebben de bellboy gebeld, auto bij valet gevraagd en zijn daarna gaan ontbijten bij Denny’s, dat was effe lekker. Fabian had sjans met een gayboy(zo noemen ze dat tegenwoordig) die daar werkte, elke keer als hij langs kwam keek hij naar Fabian met een big  smile, Fabian vond het maar niets. Later kwam de serveerster naar me toe en zei dat Fabian zo handsome  was en hij wel een model leek van Abercrombi, haha! wat een complimenten zo in de ochtend. Fabian en ik hadden Blueberry pancakes, hierbij kregen we scrambled eggs, bacon, hashbrowns en 2 American pancakes met bosvruchten en stroop erbij. Michel had Burrito’s.  Ik had al op het Amerika forum gelezen dat Denny’s lekker ontbijt had, dat was zeker niet te veel gezegd.  Fabian en ik hebben bij Jamba juice weer lekker vers sap gehaald, ik vond het dit keer wel prijzig, voor Fabian een grote en ik medium, maar de medium was nu net zo groot als de grote bij de vorige jamba juice, die van Fabian was denk ik wel een liter, dus voorlopig weer een flinke vitamineshot binnen.  Michel wilde nog een Starbucks mok van Las Vegas en heeft nog een Americano koffie voor onderweg gekocht. We kwamen langs een Wallmart supercenter, het ultieme vakantie walhalla voor Michel, daar moesten we natuurlijk even stoppen, Michel  zag zelfs Fabian over het hoofd en reed over zijn teentje met de winkelkar. Het was inmiddels half 12, de dag was een uur korter dus eigenlijk al half 1 en we moesten nog drie en een half uur rijden. In Las Vegas regende het, het was 25 graden, zo koud hebben we het nog nooit gehad in Las Vegas. Onderweg was het droog maar we zagen om ons heen donkere wolken, de temperatuur liep op naar 31 graden. In Las Vegas hebben we tot nu toe het goedkoopst getankt 3,29 per gallon. Onderweg zagen we 3,25, we zijn maar gelijk gaan tanken, we zeiden al, zal je zien dat het straks weer 3,18 is maar dit keer werd het alleen maar duurder. Michel had via Hotwire een hotel geboekt in Kanab, Shilo Inn, achteraf lazen we op de site dat Bas vandaag nog in Page was als we dat hadden geweten waren we toch naar Page gegaan.  Bij Kanab ging de temperatuur weer naar beneden en begon het te regenen, het is een redelijk hotel. Ik heb weer even een wasje gedaan en daarna zijn we gaan eten bij het tegenover gelegen  spurs restaurant, aanbevolen door de receptie van het hotel. Het eten was niet echt byzonder, bediening een stel Hilbillies(Michel's benaming) heel toevallig zat achter ons een oud collega van Michel met zijn vrouw te eten. We wilden eigenlijk nog naar de Coral pink sand dunes, het was al over achten,  inmiddels wel droog maar het werd al donker, we moesten nog ruim een half uur rijden dus hebben we dat maar niet gedaan. Doordat het geregend had deed het internet het niet in het hotel??? Soms hadden we even verbinding bij de lobby. Ik heb het stukje van gister in de lobby geschreven maar had geen zin daar de hele tijd te zitten, nu schrijf ik het stukje vast op Word en hoop dat ik het morgen kan kopieren naar de weblog. Morgen gaan we naar Monument valley, onderweg willen we in Page naar Lower Antelope Canyon, mits het weer het toelaat. Hier in Kanab voorspellen ze 3 dagen regen, als het veel regent is de lower Antelope gesloten ivm Flash floods. We zullen het zien.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen dat jullie Bas zijn site lezen, haha. Wij lezen jullie site dus ook. Ik denk dat we elkaar pas weer in Loenen treffen. groeten Sandra Bas en Daan

    BeantwoordenVerwijderen